Re: Microsoft sucks !!!!

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 19:14:32 MET

On 31 Jan 1997 13:05:50 +0100, woju_at_camk.edu.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Niech ich nagla cholera z tym serverem. Zawsze mi sie wydawalo ze jak ktos
>nie potrafi to niech nie udaje ze pisze servery ...

>Licencja, chyba, zabrania mirrorowania ich siteu ... wiec oficjalnie
>mirrory sa nielegalne. Powaznie.
>
>Pozdrawiam,
>Wojtek

Mirrory MS to jest zupelnie inna smieszna sprawa. Jest kilka
_oficjalnych mirrorow_ MS w Polsce. Lšczę się z takim mirrorem w
Polsce, wszystko ladnie pieknie, szybko chodzi i wszystko cacy. gdy
chce zciagnac jakis plik wyskakuje taki dowcip: 'W celu zciagniecia
pliku musimy cie teraz polaczyc z www.microsoft.com. To ja sie pytam
teraz: co to jest do k... nędzy za mirror. To jesli ja na swojej
stronie dam linka do www.microsoft.com to tez sie moge nazwac
Oficjalnym Mirrorem MS w Polsce???? Paranoja.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl