Re: GUS Classic a DirectSound

Autor: Artur Handke (handke_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 15:45:03 MET

Michał Jaskólski <jj_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
: W jaki sposób czytający listę/grupę posiadacze Gravisów radzą sobie z
: problemami z DirectSound w niektórych grach (brak dźwięku/zacinanie się
: tegoż/itd, itp) ? Czy to jest związane z wydajnością proca (mam DX4-100) ?
: Czekam na pomoc.
:
Ja sobie radze na dwa sposoby:
1. nie wlaczam wzmacniacza do mojej karty (przynajmniej nie slysze
jak sie "zacina")
2. probuje ustawiac rozne wielkosci bufora. Zauwazylem ze im mniejszy tym lepiej,
tylko ze czasami poziom glosnosci drastycznie spada.

--
   Artur Handke                        "Knowlege is a deadly friend
   Student of Computer Science          When no one sets the rules."