Re: Modem ZOOM

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 09:08:11 MET

Marek Oberman wrote:

> Ladnie wyglada to 550+VAT co w rzeczywistosci wyglada
> nastepujaco:671. A jak dotad najnowszy ZOOM 33.600
> kosztuje (z vatem) 480. Jesli chodzi o jakosc to
> jezeli masz nowoczesna centrale to wtedy jest zero
> problemow tzn. nie zrywa, nie ukreca i nie lamie sie :))
> Laczy sie prawie na full 32. ...cos tam (z tp.sa na 28.8)
> i jest good. Natomiast jesli masz centrale a`la lata 60
> to faktycznie nie polecam. Ja mam piekna nowa centrale,
> nie wywalilem na modem 1000 i nie wciskam nikomu kwasu,
> ze jak kupil ZOOMA to ostal mu sie ino sznur, nawet
> jesli wisi na swiatlowodach:)))

A u mnie do niedawna byl stary mechaniczny Strowger z polowy lat 60
(konstrukcja z 40) i tylko kilka procent polaczen mialem ponize 28800
(mam zooma v34i-28.8)
Teraz jest nieco gorzej (ultranowoczesna centrala At&t) bo
czasem zrywa polaczenia, a tych gorszych polaczen jest juz ze 20 %.

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
mailto:przemek_at_radio.com.pl