Re: OpenDos

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 23:30:06 MET

Krzysztof Krzyzaniak <eloy_at_arrakis.cs.put.poznan.pl> pisze:
> [...]

> Nie wiem czy to was wogole zainteresuje w dobie Win95, ale ukazal sie wlasnie
> nowy produkt OpenDOS. Jest to ni mniej ni wiecej tylko nowy DOS firmowany przez
> Caldere. Producent zapewnia o 100 procentowej zgodnosci z M$ (dochodza sygnaly
> ze jest tak w rzeczywistosci). Jest jednak kilka rzeczy ktore odrozniaja
> OpenDOS od innych produktow:
> - wielozadaniowosc. To nie zart, OpenDOS posiada preemptive multitasking
> - sieciowosc. OpenDOS posiada wbudowane mechanizmy sieciowe
> - i podstawowa wiadomosc. OpenDOS jest free czyli za zupelna darmoche.

Właśnie poczytałem. Zapowiedzi: spring 1997. Czyli jeszcze trochę przyjdzie
poczekać. Nęcąca jest zwłaszcza informacja, że open dos będzie dostarczany
razem ze wszystkimi źródłami. Natomiast przykre jest to, że do skompilowania
wszystkiego potrzeba kilku komercyjnych kompilatorów C/C++ i Assemblerów.
Jeśli masz jakieś informacje, gdzie można to dostać już dziś, byłbym
wdzięczny.
Pozdrawiam

--
Stefan - Tomasz Stafiński