Re: Loggin script do Dial up-a

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 23:12:29 MET

Dnia 30 Jan 97 Radoslaw Poplawski napisał(a) co następuje:

> [...]
[...]
> Zalezy od centrali. U mnie np. musi byc zdublowane, bo wczesniej
> pojawia sie +/- taki komunikat:
>
> "Nalezy wpisac Username: ppp Password: ppp", a pozniej dopiero
> "wlasciwe" Username:.

U mnie też się pojawia taki komunikat, ale mimo to działa z jedną linijką
waitfor "Username:". Może dlatego, że przed nią mam linijkę "delay 2" - wtedy
zdążą przejść początkowe napisy.

A tak na marginesie, czy ktoś mógłby mi przysłać (na prywatny adres of course)
opis do owego języka, jeśli ma on jakiś rozsądny rozmiar? Ewentualnie skąd
można go ściągnąć? Próbowałem znaleźć w M$, ale bezskutecznie, a nie mam
dostępu do wersji kompaktowej G95.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html