Re: Microsoft sucks !!!!

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 23:12:29 MET

Dnia 30 Jan 97 Wojtek Piecek napisał(a) co następuje:

[...]
> Wielki Dostarczyciel Uslug Internetowych, czyli Wielbiony i Czczony m$ nie
> umie postawic servera ftp. Od 4 godzin probuje sciagnac pliki z USA z ich
> servera i ciagle mi zrywa, host not responding, unknown host (!!!) i tym
> podobne. Wspolczuje wszystkim majacym servery bazujace na m$.

No, domyślam się, że ruch mają tam strasznie duży (tyle fix-ów, patch-y itp.
;-)) i to pewnie jest głownym źródłem problemów.

[...]
> Potrzebuje ich aby podlaczyc sie do servera Samby pod DOSem, jesli ktos ma
> lepszy pomysl niech da znac ...

Można poszukać w mirrorach M$.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html