Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 22:39:05 MET

Thu, 30 Jan 1997 21:52:38 +0100, "W. & Z. Janeczek"
<bilboart_at_lodz.pdi.net> napisał(a):

>Za 550 zl +VAT mozna kupic na pewno dobra i niezawodna MOTOROLE
>Lifestyle 28.8, wysyla z predkoscia do 115 200 bps z kompresja danych.

No coz, parametry to raczej standardowe. A Motoroli nie chce -
wystarczy jak TPSA sie nabrala i ja przez to pozniej tez troche
pieniedzy stracilem (blad softu).

>Zewnetrzny modem i z dobrym oprogramowaniem do faxowania.
>Z homologacja i bezproblemowa na 100%

Wierze. A tak nawiasem - czy ktos spotkal sie w Polsce z modemami
Practice Peripherial (lub podobnie). Podobno znakomite...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --