Re: Homologowane modemy

Autor: W. & Z. Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 22:08:40 MET

Przemyslaw Baranowski wrote:

> Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
> <32ECEFA4.3511_at_rsw.pl>...
> >
> --
> We wszystkich Biurach Obsługi Klienta TPSA powinni posiadać
> takie spisy.
> --
> Pozdrowienia
> Przemysław Baranowski
> pbar_at_bydg.pdi.net

Polecam dokladne studiowanie tego spisu, poniewaz dwa modemy temu w
firmie pracujacej w telekomunikacji kupilem modem bez homologacji.
Modem byl firmy znanej ale ten typ, który mi sprzedano na liscie uzadzen
homologowanych nie wystepowal.
Teraz jestem pasjonatem MOTOROLI, modemu do niedawna raczej w Polsce nie
wystepujacego, ale kilka modeli ma juz homologacje i polecam goraco.
Zero klopotow.
Pozdrawiam

--
Z & W. Janeczek