Mentalnosc niewolnika [netykieta]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 12:28:11 MET

Hej,

  Historyjka jak najbardziej z zycia wzieta.

  Ostatnie opracowanie netykiety bardzo mi sie podoba, wiec wysylam je
roznym "opornym", jesli tylko takowych zauwaze. Tyczy sie to jak najbardziej
wszystkich osob "czy ma ktos program?", "mam -- trzymaj" i leci iles tam KB
na liste. Zazwyczaj robie reply takiego listu z dolaczeniem netykiety.
  Jedna z takich "poszkodowanych" osob odpisala mi, ze sorry, ze netykieta
taka dziwna, ze gdzie on ma slac, i co, /uwaga!/ jako _admin_ bym mu
proponowal. Odpisalem na wszystkie pytania rzeczowo dodajac, ze zadnym adminem
nie jestem. Mija sobie X czasu, znowu ta sama osoba posyla tone jakiegos
"stuffu". Odpisuje w trybie ustalonym. Tym razem dostaje odpowiedz typu --
"ku**a, spier****j".

  Tak juz bardziej serio -- dziwne, ze tak sie rozpowszechnila wiesc, ze
Internet to wolne medium. I kupa ludzi uwaza, ze skoro tak, to mozna robic
wszystko, co oni sobie zechca. Raczej smutne.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5, 87-100 Torun, Poland