Re: Firma z gieldy

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 12:12:41 MET

Dnia 29 Jan 97 Piotr Roszkowski napisał(a) co następuje:

> Czy ktos z Panstwa moze wie gdzie moglbym zlapac firme Comitex(Arbonex)
> z warszawskiej gieldy (kupilem cos u nich niecaly rok temu i to cos
> niepoprawnie dziala ,gwarancje mam tylko na naklejce i nie ma tam adresu).

Jeśli już ich nie ma na giełdzie, to nie wykluczone, że była to tzw. "chwilowa"
firma. Dlatego też przy zakupach warto jest się "uprzeć" przy pisemnej
gwarancji (czasem jest to baaardzo trudne). Tam przynajmniej jest adres.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html