Re: CD NEC

Autor: Grzegorz Hayduk (hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 10:04:31 MET

On 29 Jan 1997 14:45:52 +0100, liskiewiczp_at_mail.geocities.com wrote:

>Witam!
>Mam problem z CD-ROM NEC CDR 273. Bydle nie chce czytac niektorych
>plytek, zwlaszcza tych "nagranych" ; ).
>Czy w przypadku tego czytnika jest to normalne?
>Piotrek
>liskiewiczp_at_geocities.com

Mam tego CD-ROM'a od półtora roku i wszystko jest OK. Czyta wszystko
idealnie, choć czasem jak jest jakiś duży zbiór (>5MB) to pod Win3.11
lubi wyrzucić błąd, ale wiem, że jest to sprawa Win3.11. Na swoim
napędzie nie zauważyłem różnic w czytaniu płytek nagranych i
tłoczonych, choć przyznaję że tych nagranych nie były dziesiątki.

----
  Grzegorz Hayduk                    University of Mining and Metallurgy
                                                Krakow, Poland
  mailto:hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl    tel. +48 12 17-28-39
  http://tsunami.kaniup.agh.edu.pl/~hayduk