Re: AMD 100MHz jako 120?

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 08:03:49 MET

Plavi wrote:
> Czy ktos ma jakies doswiadczenie z nastawianiem CPU AMD K5100MHz jako
> 120MHz.
na 120 nie bardzo sie da (to samo ustawienie zworek na mojej plycie) ale
na 133 chodzi bardzo ladnie(musialem mu wreszcie zalozyc radiator bo sie
zaczal pocic biedaczyna ale wiatraczka nie zaloze co to to nie i
wentylator tez wylaczylem w zasilaczu ale i tak mi wyje dysk twardy)

> Czy to mu mocno zaszkodzi?
to mu nie zaszkodzi, co najwyzej bez dobrego chlodzenia bedzie wieszal
komputer lub tym podobne, ale jak wrocisz na 100 to znowu bedzie dobrze.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)