Re: Problem z CDD2600

Autor: Marek Skuczynski (MarekS_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 16:04:20 MET

Bartek Teodorczyk wrote:

> Gdzie mozna je zdobyc?
Tu jest juz pewien problem, bowiem COREL-SCSI jest oddzielnym pakietem,
ktory troche kosztuje.

W/w opisany problem zaistanial rozwniez i u mnie, przy probie instalacji
nagrywarki HP-6020. Jesli wiec posiadasz karte SCSI Adaptec'a to
pozostaje
tylko czekac na nowe sterowniki (4.01 nie dziala), lub zdobyc inne we
wlasnym zakresie.

Marek Skuczynski
e-mail: mailto:MarekS_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl
Phone number: +48-(0)76-54-00-24
Fax   number: +48-(0)76-54-00-13