Re: Poczta, a zdjecia-pomoc

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 05:59:42 MET

>Czesc
>Wyslalem kolezance .jpg dolaczone do poczty w IM.
>Ona uzywa netszkapy, ktora nie chce czytac .jpg.
>Jak mam Jej pomoc.

  Zrob ten plik .jpg jako binary attachment do listu i jej
  wyslij. Jak ma dobry program to jej powinno rozkodowac na
  dysku prawie automagicznie.

> przemek_at_cksr.ac.bialystok.pl

>Niemozliwe przeciez wszystki prawie obrazki WWW to jpg.
  Oprocz GIFow. Jesli obrazek nie jest zdjeciem to raczej
  sie go zapisuje jako GIF.

>To bardzo smutne, ze kolezanka jedyny program jaki ma do ogladania jpg
>te Netscape.

  No to zrob sobie prosta strone w HTML z tym zdjeciem.
  I niech ona sobie oglada te strone do woli. Moze ja sobie takze
  zapisac na dysku - takze z obrazkiem i ogladac ja do upojenia off-line.

  Oraz poradz jej jak ma sobie sciagnac z Internetu PaintShopPro.

--
>Z & W. Janeczek
R.