Re: Systemy a szybkosc odczytu CD-ROMu

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 09:19:30 MET

wm3_at_poczta.com (Wojciech Milc) writes:

Tu specjalnie zacytuje takze siebie (KH):

> Szkoda, MM, ze byles pierwszy... to byl kolejny posting Pana Halasy,
> po ktorym zapienilem. Nic mnie bardziej nie wkurza, jak takie maile.

Jak szczera prawda... Coz.
Jesli ktos _sam_ nazywa uzywany przez siebie produkt G*, i pyta, czemu
on niewlasciwie pachnie, to odpowiedz jest jedna - bo G* to G*.
Nie ma to zadnego zwiazku z taka ideologia, jak iloscia wyslanych
postingow itp. Na pytania konkretne staram sie odpowiadac konkretnie.
Jesli Szanownemu Panu to przeszkadza - odpowiedz jest prosta - killfile.

> Natomiast uwazam, ze podpis w stylu Network Administrator
> zobowiazuje - przeciez wbrew pozorom jest to zawod, w ktorym
> pracuje sie z ludzmi - niezaleznie od poziomu upierdliwosci userow
> uwazam, ze admina w temacie pomocy innym powinno obowiazywac
> cos w rodzaju przysiegi Hipokratesa.

Nawet jesli mialaby mnie obowiazywac podobna przysiega wzgledem osob
czytajacych pl.com.pecet, to nie stoi to _wg_mnie_ w sprzecznosci
z moim komentarzem dot. "G95". Ale nie musi sie Pan martwic - usenet
jest jeden, ale killfile moze miec kazdy.

> Inna sprawa, ze wydaje mi sie, iz tego typu odpowiedzi nie wysyla
> nikt, kto ma polaczenie dial-up: koszty wymuszja myslenie...

Dla informacji - ten list pisze wlasnie na moim domowym komputerze, ktory
pobiera/wysyla newsy za pomoca polaczenia dialup.

--
Krzysztof Halasa