Re: Warez

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 14:10:41 MET

| Od: Tommy Lite <tommyl_at_ikp.atm.com.pl>
| Data: 29 stycznia 1997 03:51

| Nie badz taki madrala... :)

| Wlasnie, ze wiem, tylko nie powiem, bo to moja slodka tajemnica ! :)

| Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH

Sure, no pewnie...
Kolega jak zwykle musi miec ostatnie slowo. Hociaz to ludzki odruch -
nigdy nie przyznawac sie do bl~edow, slepo brn~a~c... ehhh. Czy hackrerzy
wlamujac sie do systemow komputerowych maja z tego jakies zyski? Czy grupy
piszace dema licz~a na jakies wielkie profity z tego tytulu. Nie to
wszytko robia "dla potomnych" i dla "wiecznej chwaly".

A moze sie myl~e.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?