Re: Karty telewizyjne

Autor: Grzegorz Stadnik (gst_at_tl.krakow.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 10:36:53 MET

On Tue, 28 Jan 1997, Leslaw Frydel wrote:

> Mam karte i nie mam problemow !!
He, he, szczesciarz jestes. Jak oddalem karte do serwisu, powiedzieli mi
ze czasami jedna lub dwie na dziesiec sa calkowicie pozbawione wad.
Najlepszy sposob to sprawdzic od razu przy zakupie, ale ktora firma na to
pojdzie? Wykreca sie ze nie ma odpowiedniej anteny, ze musieliby
rozkrecac komputer, instalowac oprogramowanie, itd.
> Ja nie wiem czemu macie klopoty z zlapaniem wszystkich stacji ??? Nie wierze ze
> nie umiecie sobie pogrzebac w pliku ini gdzie sa ustawione wszystkie
> czestotliwosci i je troche pozmieniac.
> Ja tak zrobilem i mam wszystkie programy z kablowki.
No dobrze, ale co w przypadku gdy na wszystkich kanalach jest odstrojenie
o ta sama wartosc, tak jakby to byla wina glowicy? Bo kanaly dostroic to
ja moge, ale nie zrobie tego z bezposrednim wejsciem audio/video.

> -- > _/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/
> _/ _/ _/ _/ _/ Leslaw Frydel
> _/ _/_/ _/_/_/ _/ _/ _/
> _/ _/ _/ _/ _/ _/ lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl
> _/_/_/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/_/ _/ http://www.polsl.gliwice.pl/~lesiu

Dzieki za odpowiedz. Mysle ze jak karta wroci z serwisu bedzie sie lepiej
sprawowac, bo grzebac w *.ini to owszem mozna, ale skoro wybieram przy
instalacji Poland czyz nie powinienem miec juz wszystkiego ustawionego?
Ale moze za duzo wymagam i powiniem sie cieszyc ze cos tam sie wyswietla
na ekranie...
Pozdrowionka dla wszystkich posiadaczy kart TV.

        Grzegorz Stadnik
gstadnik_at_tl.krakow.pl lub gst_at_chaos.tl.krakow.pl