Re: Dyski, a wysluga lat :-) [bylo: Re: Caviary sa do d...]

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 08:27:02 MET

Pawel Komos <progel_at_szc.ternet.pl> wrote in article <01bc0d65$579e9580$LocalHost_at_default>...

> Mam Tandona 20 MB rok produkcji 1987 (oznaczenia juz nie pomne, chyba
> TM-261, a nie
> chce mi sie rozkrecac obudowy). Zdaje sie ze 'Tandon' jest tylko na nalepce
> bo identyczne dyski z identycznym oznaczeniem literowo-cyfrowym widzialem
> produkcji WD. Dysk pracuje bez zadnych problemow do dzis razem z calym 286
> rowniez firmy Tandon (Zadnych bad sektorow!). Komputer do dzis jest uzywany
> do wprowadzania danych w trybie tekstowym itp. Wtedy to byla jakosc!
> Obudowa jest pancerna, zasilacz ma osobny stabilizator do kazdego napiecia
> [...]
Z powyzszego tekstu wynika ze masz komputer idealny :-))
Jakbys chcial sprzedac, to moj adres jest w sigu :-))
Mialem nadzieje ze moj posting wywola 1, 2 odpowiedzi,
ale bylem zaskoczony ze juz po 1 dniu byla ich cala masa!

Przewazaja Connery, zaraz po nich Seagate, jest nawet jeden
WDek. Niestety Connera juz nie ma, a WDki ponoc padaja jak
muchy.
Jak od kilku miesiecy mam Caviara 1,6 i nie mam z nim najmniejszych
problemow.
No coz, poczekamy jeszcze co ludzie beda pisac o tych starych dyskach.
To sie az przyjemnie czyta ! :-)

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |