Re: Programy muzyczne.

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 15:50:25 MET

Tadeusz (tadeuszs_at_boss.com.pl) wrote:
> Pilnie poszukuje profesjonalnych programow muzycznych (MIDI + Audio).
> Najlepiej Cubase Audio (ale dobrze odbezpieczone) lub Cakewalk Pro Audio.
> Oczywiscie w gre wchodza tylko wersje pirackie. Moze ktos ma takowe, lub ma
> kontakt z osobami magacymi je miec, lub profesjonalnie zajmujacymi sie
> muzyka na PC.

Facet, wiesz jak to zabrzmialo (w swietle prawa)? Mniej wiecej tak:
"pilnie poszukuje wspolnika do kradziezy kiosku RUCH na ul. XXX
 interesuja mnie w nim czasopisma muzyczne".

Zeby bylo jasne, ja ci zle nie zycze, ale ryzykujesz co najmniej
dobra reputacje, jesli nie jakis wyrok / grzywne. Warto? :0

WP