Re: Odp: Caviary sa do d...

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 15:59:14 MET

On Tue, 28 Jan 1997, Jarek Lis wrote:

> In pl.comp.pecet Jarosław Tabor <formatc_at_bevy.hsn.com.pl> wrote:
>
> : Druga sprawa to fakt ze np. dyski Seagate, Fujitsu,
> : IBM, Quantum itp jakos nie padaja tak czesto jak WD.
>
> Tez mnie to zastanawia. I coraz czesciej podejrzewam jednak blad producenta,
> zapewne zreszta juz zlikwidowany...

Sluchajcie, nie wiem co to jest, ale u nas wlasnie zdycha drugi Caviar w
dniu dzisiejszym!!! Tragedia, zwazywszy ze mamy ich jeszcze z 10... Dotad
wszyscy je lubili. Te dzisiejsze nieboszczyki oba nowe (max pol roku), 850
i 1GB. Robimy gwaltownie kopie wszystkiego na sieciowy, ktory jest
seagate.
Pelen niesmaku i osobiscie dotkniety-
merle