Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 13:01:57 MET

On Tue, 28 Jan 1997 12:32:35 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]
[...]
>No dobra. palnalem gafe :)) chodzilo mi oczywiscie o to,
>ze procesor i programy moga na tych samych zasadach korzystac
>z kazdego kawalka RAM.

to nadal nie tak
:-)
procesor oczywiscie ZAWSZE (czy pod winda czy pod DOSem) mogl
korzystac z calego RAMu :-)
to po pierwsze, zas jesli chodzi o programy - to tez sie nic
nie zmienilo: programy pod winda nie moga korzystac z kazdego
kawalka RAMu! Moga korzystac tylko z tego RAMu, ktorey winda
im przydzieli (programy nie panuja nad fizycznym adresowaniem)
a to przeciez zapewnia i DPMI.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi