Re: Tseng ET6000 - refresh

Autor: Marek Sokol (msokol_at_hotmail.com)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 11:20:36 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> JAk zmienic czestotliwosci odswiezania ekranu w Tsengu ET6000 ? Mam tylko
> krotki dosowy programik vmode.com ( ok 16 kB ) w ktorym niby to sie
> powinno dac ale obsluga i help jest poniezj krytyki....
>
> , Jurand

Sprobuj sciagnec sobie z drivery do ET4000w32p do jakiejs starej karty.
Na tym chipie by robiony Hercules Dynamite Power... (
http://www.hercules.com )
Moze zadziala .. Sprobuj takze ( a moze nawet sprobuj w pierwszej
kolejnosci ) sciagnac sobie soft do Herculesa Dynamite 128 Video - jest
na ET6000.
Jasli sie nie uda to mailnij - poszukam w swoich zbiorach driverow.

Pozdrowienia

M.S.