Re: Klopot z S3 Vision 968

Autor: Marek Sokol (msokol_at_hotmail.com)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 10:50:08 MET

> Ktora? Tryb tekstowy 80x25 (przez monitory cyfrowe zglaszany jako
> 720x400 czyli VGA)? No coz, ja probowalem na Tridencie i nie udalo
> sie. Nawet zostalem pouczony (albo wyczytalem z instrukcji), ze nie
> jest to mozliwe...

1. Uruchamiasz programik TVGACRTC
2. Wlaczasz zmiane czestotliwosci dla swojego monitora (lub tego ktory
zdefiniowales)
3. Wybierasz opcje OTHERS (chodzi o tryby graficzne)
4. cztery pierwsze na gorze to sa tryby tekstowe.

Tak przynajmniej bylo na starym Tridencie 9800 czy cos takiego...
Moze masz jakiegos nowego ktory juz tego nie potrafi ..
A powiadaja ze technika idzie do przodu ...

Podrowienia

                        M.S.