Re: MAC - PC Word PL - jak?

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 08:28:15 MET

Piotr Sut wrote:

> Cześć!
>
> Czy jest tu może ktoś, kto ma trochę doświadczenia w przerzucaniu polskich
> plików Worda, zwłaszcza z MACa na PC? Bardzo potrzebuję pomocy, bo będę to
> musiał robić często i dużo, a jak na razie to nic się nie klei.
Na PC zapisuję plik w formacie Windows. Mac to bierze i transformuje na
swój format. W odwrotną stronę ta sama strategia: Na Macu plik zapisany
w jego formacie, WinWord bierze to i czyta prawidłowo. WinWord v. 6 i 7;
MacWord v.6. Nie są to może bardzo skomplikowane dokumenty. Źle na pewno
wychodzi automatyczna numeracja np. rysunków. Nie mogę robić zbyt wielu
prób, bo Mac jest w Szwecji. Dokumenty przesyłamy sobie FTP, a potem
opowiadamy, co widzimy.

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl