Re: Jarmark :-))

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:25:59 MET

On Mon, 27 Jan 1997 19:06:44 +0100 (CET), Wojtek Piecek wrote:

>Wiem, sa tacy co jezdza pod prad po autostradzie i te zyja ...

masz racje Wojtku, aczkolwiek analogia niezbyt w tym przypadku
udana, gdyz to raczej ci ktorzy nie uzywaja dzis windoze, jada
"pod prad"

natomiast koledze Martinowi moge tylko poradzic zwrocenie sie
do Microsoftu, ktory od ponad roku bezskutecznie szuka na calym
swiecie zlozonego systemu opartego na w95, ktory dzialalby bez
problemow, aby wykorzystac to na cele reklamowe. Jak wiadomo
na reklame M$ nie skapi (co jest oczywiste w przypadku firmy
ktora handluje najgorsza~ z obecnych na rynku technologii) wiec
sa szanse na niezly zarobek.

Grego

p.s. Hiroshima'45 - Chernobyl'86 - Windows'95

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi