Re: HELP ! POMOCY ! SOS !

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:11:23 MET

Piotr Manturzyk wrote:

> 1. trzeba zalatwic sobie troche szybsze kable
> 2. mozliwosc: podipsywac listy przwdziwym imieniem i nazwiskiem,
> wtedy sie kable nie wzbudzaja

Dokladnie tak. Uwaga na temat podpisywania listow jest zarowno
w w netykiecie polboxu jak i w posylanej na peceta od czasu do czasu.
Ale ja odnosze wrazenie (nie od dzis), ze jak ktos nie wyniosl
z domu dobrego wychowania, to i netykieta mu nie wiele pomoze.
W koncu wysylanie anonimow jest rzecza naganna w codziennym zyciu,
nie tylko na sieci.
   Inna rzecz, ze faktycznie niektorzy poczatkujacy uzytkownicy
Sieci wyobrazaja sobie (nie wiem czemu, moze ktos wie?) ze jak sie
podpisza jakas mniej lub bardziej wymyslna ksywka, to bedzie to
o nich dobrze swiadczyc. Informuje zatem wszystkich poczatkujacych:

NIC BARDZIEJ BLEDNEGO!

Po tym sie poznaje czlowieka nieobytego z Siecia (lub zwyczajnie zle
wychowanego) ze sie nie umie podpisac pod swoim listem.
Pozdrawiam serdecznie tych, co umieja
i tych, co sie wkrotce naucza

        Emil Stepniewski