Re: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 11:02:39 MET

In pl.ogloszenia.rozne Piotr Wisniewski <zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl> wrote:
: ZERO RACJI !!!! Sprzedawca w żadnym razie nie powinien zachować się w ten
: sposób! Sam od czasu do czasu coś złożę, i nie śmiałbym zażądać od klienta
: ćwierć bańki za tego typu korektę, w saczegulności że sam przywiózł maszynę
: do serwisu. (Inna sprawa gdyby trzeba by do niego dojechać, lub konieczność
: interwencji
: nastąpiła by po raz kolejny - po prostu żeby go zniechęcić do grzebalstwa!)

Powiem cos dla rownowagi. Zaopatruje w tej firmie moja Katedre i siebie od
okolo 4-ech lat i robie to dlatego, ze nigdy nie mialem zadnych klopotow z
tym co mi sprzedali. Slowem awaryjnosc zero, a ceny sa przystepne.
Zdarzalo sie, ze pozwalali nawet cos kupic "na probe" i byli gotowi to
wymienic jesli by nie dzialalo w posiadanej konfiguracji. Czasami byly
klopoty z dotrzymywaniem terminow, ale wszystko w granicach przyzwoitosci.
Poniewaz jak pisalem, z sytuacjami awaryjnymi nie mialem do czynienia to i
z serwisem sie blizej nie spotkalem. To co napisal inicjator tego watku
faktycznie o nich dobrze nie swiadczy, co troche mnie smuci, bo dotychczas
mialem o nich dobre zdanie.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT