Re: Polbox Again ! [bylo Re: Warez]

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 18:55:13 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Grupa pl.comp.pecet zaczyna powoli przypominac grupe pl.*.win95.
> Odwrotne pisanie listow (cytaty na koncu), jakies zalaczniki w HTML
> (winmail.dat chyba juz zostal zwalczony), nieudolne proby pisania z
> polskimi literami.
Czy mozesz mi powiedziec, KTORY z w/w grzechow popelnilem ?
Nwet polskich liter nie uzywam, chociaz (podobno) mam wszystko ustawione
"jak trza". Nie uzywam dlatego, ze ktos inny moze nie miec ustawione i
bedzie mial trudnosci z odczytaniem.
I czy mozesz mi powiedziec dlaczego repostujesz moj artykul ?
Rowniez nie jestem czarny (czyt. free).
W czym zawinilem ? To dlatego, ze mam inne poglady ?

> Mysle, ze FAQ nalezy posylac raz na tydzien, a uzytkownikom
> free.polbox.pl nawet na prywatne adresy...
Nie byloby glupie, nie sie ucza.
Sam tez poprosze o NETYKIETE, do tej pory wystarczala mi kindersztuba.

> Albo ustawic robota...
Albo policjanta...
Albo zaloz sobie serwer niusowy, sam wymyslisz regulamin, jednych
dopuscisz, innych nie... tylko nie czepiaj sie nas ! TEN chodnik jest
dla wszystkich, wole na nim spotykac osoby zle sie zachowujace, niz
cenzora.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl