Re: Warez

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 18:38:16 MET

DA_none wrote:

> z tymi virusami to akurat bzdura bo "dystrybucje" wpuszcane przez poszczegolne
> gropy sa sprawdzane czasami jest latwiej cos takiego zalpac an legalnym
> oprogramowaniu szcegolnie polskiej produkcji :))))
> a tak wogule warez jest beeee nie zciagjcie go z sieci dajcei zarobic polakom
> KUPUJCIE NA GRZYBOWSKIEJ :)) heheheh
Tym razem nie wytrzymam: "polakom" sie pisze "Polakom" (chyba ze sie
jest Rosjaninem), "wogule" - "w ogole", "nie rozruznialna" -
"nierozroznialna" "gropy" - "grupy". To nie literowki, to obraza
polskiej mowy.

Nawiazujac merytorycznie stwierdzam, ze mam takie gwarancje u polskich
piratow, jak i w WAREZie; moze jedynie do WAREZu mam nieco wiecej
zaufania (chyba wyzszy poziom wiedzy/intelektu, no i fakt, ze nie robia
tego dla forsy - nie chalturza).

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl