Re: Iomega ZIP SCSI - czy szybki ?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 09:31:33 MET

Wojciech Galazka napisal (-a) :

> Hej, uzytkownicy ZIPow
> Dotychczas mialem do czynienia z ZIPami podlaczanymi do LPT.
> Ale mysle o wersji SCSI, zewnetrznym.
> Stad moje pytania:
> *czy ZIP pojdzue na kazdej karcie SCSI, szczegolnie
> na starszych modelach?
> *czy jest ZNACZNIE szybszy niz wersja pod LPT?

U mnie jest ok 1MB/s (zew. na AHA-2940U). Na LPT nie da sie chyba wiecej
wyciagnac niz 300kB/s.

> *czy mozna z niego bootowac ?

Mozna jesli mozesz w kontrolerze ustawic ze bootowalnym ma byc urzadzenie
inne niz o ID 0

> Na pytanie czy sa dzialajace drivery pod NieTe 4.0
> odpowiedz znam - nie ma.

A po co Ci driver pod NT 4.0? U mnie chodzi bez jakichkolwiek driverow od
ZIPa, jest tylko driver do kontrolera. Dziala bez zadnych problemow.

Piotrek