RE: MUSTEK PARAGON

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_ternet.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 22:52:55 MET

Hej!

From: Raku

--
>Raku
Uzywam taki od 2 miesiecy. Mam dosyc pozytywne wrazenia (porownuje do
Agfy Studio Scan). Skanuje z przyzwoita jakoscia, bardzo szybko. Jest maly
i lekki. Wady to format ograniczony do dokladnie A4, brak w twainie
odrastrowywania. Nie chce mi chodzic pod NT pomimo sciagniecia driverow.
Cena jest dosyc atrakcyjna.
Pozdrawiam
krzysztof
kajan_at_ternet.pl