Re: courier - problem

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 12:58:38 MET

>Bardzo ciekawe zjawisko, i ktos
>na lamach FIDO pisal o takiej
>sytuacji z ZOOM'em ale z jakim

[..]

Problem juz rozwiazalem. Domyslna konfiguracja at&f jest do dupy. Trzeba
pisac at&f1. konfiguracje at&f mozna odrobinke "poprawic" co tez mi sie
udalo i koniec koncow laczy sie i tak, i tak bez problemow. A caly
problem polegal na tym, ze po CONNECT _cyferka_ przy at&f modemik
zmniejszal predkosc coma do wartosci dowolnej, jaka akurat uznal za
stosowna.

karpio