Re: Sterownik klawiatury do Win 3.11 zgodny z ISO-Latin2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 12:19:52 MET

caro_at_free.polbox.pl (Krzysiek) wrote:

>Polkeyb, to taki dobry maly programik, Jesli chcesz to e-mail do mnie.
>caro_at_free.polbox.pl

po co wam sterownik ISO latin 2 do windowzow ? na windowzach standardem
sa cepy majkrosoftu, i ich nalezy uzywac. oprogramowanie do internetu
powinno w locie konwertowac strumienie tekstowe pomiedzy
windowsowymi cepami, a ISO. Jesli taki program nie robi rekodowanie,
to znaczy jedynie ze nie jest przystosowany do norm internetu.