W95 i fax

Autor: Sonia Sobczyk (ss2_at_poczta.com)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 10:35:20 MET

Czesc

Niedawno zadawalem w tej grupie pytanie oto, w jaki sposob w W95,
korzystajac z Microsoft faks rozpoczac podczas trwajacej rozmowy
telefonicznej nadawnie faksu. Odpowiedzi byly, ze albo to niemozliwe,
albo trzeba zamiast numeru wpisac przecinek, co nie dziala (przynajmniej
u mnie). Wymislilem cos takiego (i to dziala!): trzeba w opcjach
wybierania numeru ustawic "nie czekaj na sygnal przed wybraniem numeru".
Kiedy chcemy nadac faks podczas trwajacej rozmowy, uruchamiamy wydruk do
faksu, wpisujemy jakikolwiek numer (najlepiej 1, bo sie najkrocej
wybiera) i kiedy pojawi sie zakoncz, prosimy o wlaczenie faksu. Kiedy
jest sygnal, kazemy konczyc faks. I to dziala!
Mam jeszcze jedno pytanie: jakie sygnaly dochodza na poszczegolne styki
RS przy polaczeniu z modemem zewnetrznym? Chodi o podlaczenie "modemu"
do komputera. Dziekuje

                                           Tomek