Re: !! mam problem z modemem i padem !!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 02:02:43 MET

On Sun, 19 Jan 1997 10:41:25 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz

>Jakim cudem ten modem w ogole sie gdziekolwiek dodzwania ???
>Na zdrowy rozum powinny od razu zawisnac i modem i myszka, jezeli
>wisza na tym samym IRQ.
>Moze to rzeczywiscie prawda, ze w Windows 95 _wszystko_ dziala ? :-)))

Wszystko to moze nie, ale drivery widac dobrze zrobili.
Dziala normalnie - przychodzi przerwanie to uruchamia drivery obu
urzadzen na tym przerwaniu.
A ze port myszy blokuje przerwania od modemu, to trzeba dostarczyc
przerwania z innego zrodla - od myszy, ktora poruszana sle dane bez
przerwy...

J.