Re: Plyta glowna....

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 01:39:43 MET

Nowe perspektywy, nowe klopoty.

> to ostatnie pytanie jest najwazniejsze. prawdopodobnie niewiele ci to da,
> lub tego nie odczujesz. jak bedziesz sprzedawal te plyte, to i tak za duzo
> kasy nie wezmiesz. jak naprawde bedziesz potrzebowal szybkiego sprzetu,
> dopiero wtedy kup. a FX nie jest wcale taki zly.
> wymiana musi ci sie przede wszystkim oplacac. jak nie masz na co kasy wydac,
> to po prostu troche poczekaj i naskladaj na ppro mmx :)))))))
> lub te kase przeznacz na RAM, wiekszy HDD itp.

Apropos widzialem juz plyte na Intelu TX - podobno dopiero ta chodzi
nalezycie szybciej z SDRAMami.

Mimo najwiekszych checi nie udalo przekonac mi sie do jakiejs konkretnej
plyty. We wszystkich plytach jakie widzialem cos bylo niezgodne z
wymarzonym idealem. Asus - za malo IS i lubi sie wieszac przy instalacji
NT, Soyo - trudno sie flashuje i chodzi o 1 % wolniej, Tyan Tomcat II -
za droga itp. itd.

Pawel/