Gdzie znajdę ZZIPOWANE archiwa pl.comp.pecet'a ?

Autor: Michał Jaskólski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 16:16:06 MET

Skąd można ściągnąć SPAKOWANE archiwa newsów sprzed kilku miesięcy z
jedynej w swoim rodzaju grupy dyskusyjnej - pl.comp.pecet. Znalazłem gdzieś
archiwalne newsy, niestety tylko w postaci HTML, więc uznałem, że ściąganie
czegoś takiego przez mój mały modem nie jest najlepszym pomysłem.

 Michał Jaskólski [MicK]			 /3LO Gdynia/
      www: wkrótce
   e-mail: jj_at_gdansk.sprint.pl
 provider: http://netra.gdansk.sprint.pl
<< " Nie ufaj swemu sercu. Łaknie twojej krwi."	St.J.Lec >>