Re: Przyspieszenie intelowskiego Pentium 75

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 03:33:42 MET

Jaro wrote:

> Slyszalem troche o przyspieszaniu AMD i Cyrixow ale cz da sie przyspieszyc
> intela P75? Mam plyte Zappa intela i nie wim czy bedzie w ogole to
> bezpieczne.
> --

Mam taka kilka takich plyt z takimi procesorami. W jednej z nich
jest proc podkrecony na 90Mhz i chodzi na tym Linux non-stop
od kilku miesiecy - zadnych problemow.
Probowalem ten sam numer w komputerze na ktorym dziala DOS/WIN95
ale strasznie sie grzeje i po pol godzinie pracy sie zawiesza.
Zreszta przy 75MHz tez sie grzeje jak diabli. Moze jak by podpiac
wiatrak, to by bylo lepeij, bo w tej chwili sa tylko spore radiatory.
W Linuxie to oczywiscie nie przeszkadza - proc jest i tak ledwo cieply.
Aha, w dwoch przypadkach komputer w ogole nie startowal po podkreceniu
na 90MHz. Nie wiem dlaczego. Procesory roznily sie jedynie ostatnimi
dwoma cyframi numeru seryjnego.
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski