Re: Cyrix/IBM P166+

Autor: gucio_at_geocities.com
Data: Sat 25 Jan 1997 - 02:07:49 MET

Wojciech Komorek wrote:

> Chcialbym sie podzielic opiniami ze wszystkimi, ktorzy uzytkuja procesor
> Cyrix/IBM 6x86 P166+.
> Mam pytanko. Jaki jest dobry program diagnostyczny pracujacy pod W95, ktory
> by nie robil zamieszania w glowie. Mam nadziaje ze podzielicie sie ze mna
> problemami jakie Was spotkaly oraz z ich rozwiazaniem.
>
> --
> Wojciech Komorek
> ProText - uslugi poligraficzne
> 44-335 Jastrzebie Zdroj, ul. Turystyczna 18/19
> tel./fax (0-36) 711009, e-mail: protext_at_free.polbox.pl

Sa rozne. Na amerykanskim rynku popularne sa Norton Utilities, PC Tools,
, FirstAid 97 (dostepny juz na polkach) oraz FixIt i WinProbe. To sa
znane programy diagnostycze i dzialaja niezle wyszukujac usterek tak w
oprogramowaniu, jak i w oporzadzeniu. Nie wiem jak z tym stoicie w
Polsce, ale mysle ze te programy beda tam rowniez dostepne. Jesli nie,
to daj znac, moze da sie cos wykombinowac.

maciek