dysk SCSI IBM 0663L12

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 21:38:23 MET

Mam maly problem z dyskiem o oznaczeniu jak w subject'cie (IBM 0663L12). jest
to dysk SCSI 1 GB. Problem jest w tym, ze nie mam do niego dokumentacji, a
potrzebuje mu zmienic numerek urzadzenia SCSI z 0 na jakis inny. Nie wiem
jakimi zworkami sie to robi - jest ich tam troche...
Jakby ktos znal ten typ dysku i mogl mnie poratowac odpowiednimi danymi, bede
bardzo wdzieczny. Prosze raczej prywatnym mailem, bo rzadko czytam te grupe.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl