Re: Jaki modem wybrac

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:04:46 MET

In pl.comp.pecet W. & Z. Janeczek <bilboart_at_lodz.pdi.net> wrote:
: Za 800 zl mozna juz kupic Motorole i pozbyc sie klopotow.

Fakt, firma podobnie dobra jak USR.

: Mam Motorole i az mi zal, ze nie mam powodu zagladac do srodka
: i podjac z Wami dyskusje o wyzszosci jednego modelu nad drugim.

Na pewno nie masz? TP s.a musiala ostatnio poprawiac wszystkie swoje
Motorolki.
No coz - najlepszym zdarzaja sie wpadki.
Najgorszym .... zdarza sie czasem wypuscic udany model..

J.