Re: Płyty w standardzie ATX

Autor: Jacek Cichosz (cichosz_at_cmm.ensmp.fr)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:16:22 MET

On Fri, 24 Jan 1997, Krzysztof DANIEL wrote:

> Czy ktoś wie cokolwiek o płytach ATX.
> Czy są dobre ???
> Może znacie jakieś opinie.
> Ewentualnie może ktoś wie w jakim czasopiśmie mogę coś o tym znaleźć?
>
> Będe wdzięczny za wszelkie informacje.

Testy i porownanie plyt (ze wzmianka o ATX) znajdziesz w 9/96 numerze
CHIP'a. Calkiem niezly artykul zamiescil PC Kurier (niestety nie mam
numeru pod reka, moge poszukac w domu i podeslac w poniedzialek), ukazalo
sie to na wiosne'96.
Sporo detali i innych informacji znajdziesz na:
http://www.teleport.com/~atx/index.htm
(Strona dedykowana plytom w standardzie ATX)
Hope this helps :)
Pozdrowienia

   __o Jacek Cichosz
 _ \<._ cichosz_at_cmm.ensmp.fr