Re: Jak dekodować CANAL +

Autor: Przemyslaw Grochowski (grojer_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 16:56:18 MET

Sa takie programy, ktore po wczytaniu zakodowanego kadru z digitizera
potrafia
z niego "zlozyc" obraz przestawiajac linie. Program dziala na zasadzie
badania
korelacji pomiedzy sasiednimi liniami. Mam nawet cos takiego wraz z kodem
zrodlowym. Jednak mozna to uzywac tylko w celach edukacyjnych i inaczej nie
mozna, poniewaz PC jest za wolny. Chcac uzyskac dekodowanie w czasie
rzeczywistym PC musialby byc przynajmniej 10 razy szybszy od P200.
Ma to nastapic podobno za ok.5 lat. Wtedy to cale kodowanie....no sami
wiecie.

--
Przemyslaw Grochowski e-mail:	AMPRNET: sp3fmf_at_poznan.ampr.org
				INTERNET: grojer_at_wlkp.ternet.pl