Re: CD

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 15:55:23 MET

On 24 Jan 1997 09:08:56 GMT, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>a comp.programming.bin nie wystarczy ?

A nie, bo w tej chwili nie mam dostepu do wysylania news'ow na
zachod... Pomijam juz fakt, ze w/wym grupa prawdopodobnie nie
istnieje (moj newsserver jej nie widzi, a sa na nim inne
comp.programming...).

  A nawet, jesli wyeliminujemy oba problemy, to pomysl, ile osob ma
mozliwosc (czyli kozysta z odp. servera) podlaczenia sie do news'ow
zachodnich...

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH