Re: Red Alert z dysku

Autor: Grzegorz Białas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 13:38:29 MET

> Jak odpalic Red Alert (Command & Conquer II) z dysku ?
> Czy ktos wie jakim programem zaemulowac CD-ROM dla tej gry?

Eee... Trzeba sobuie skombinowac lepsza wersje, jesli chodzi Ci
o pirata... Moja ( ;-) )bylaladnie okrojona, bez zmiany labeli,
substowania,
dodatkowych katalogow. 2 wersje (win i dos) zajmuja jakies 60 megsow.

Przeszedlem aliantami i sowietami i ani razu nie padla...

--
  NoToBYE                                                          Grzechu
Grzechu, Grzechu to ja! Ta ksywe kazdy czlek w sieci zna ;-)