Re: Warez

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:05:54 MET

Tomasz Łukaszewicz wrote:

> Nie free.polbox.pl winny temu, ze jakis jego juzer jest lamerem, bo
> nie wie, ze wystarczy na altaviscie wrzucic search: +nazwa_programu +warez
> albo poczytac newsgrupy warezowe...
Czyli podajesz sposob na znalelenienie piractwa, ale facet z darmowego
mejla to palant, bo on go nie zna i glosno pyta.
No coz - popelnia grzech niedyskrecji, jest zielony, itd.
Ale poza tym to on jest ten niewinny, bo jeszcze nic nielegalnego nie
sciagnal (jedynie chcial), a Ty przynajmniej wiesz jak to zrobic (o ile
tego juz nie zrobiles).
Ja np. CHCE napisac RS-Windows - wspanialy, STABILNY system w pelnmi
zgodny z Microsoftowym. DRZ'YJ GIGANCIE !!!
Tylko ... nie potrafie ... ;). Czy za samo chcenie M$ ma prawo mnie
wsadzic ?

Caly ten ogien krytyki przypomina mi pania Dulska. Brudy pierzemy po
cichu, jak sie ktos odezwie glosniej to znaczy niewychowany. :)))

BTW: bywalem na WAREZ'ach, ale z AltaVisty nie korzystalem, nie wpadlem
nawet na taki pomysl. Rowniez ogladalem gole d... ale nie szukalem ich
poprzez "cycki+sex+.." :)))

Pozdrawiam.

--
Radoslaw Skorupka