Re: A ona przerywa i nie chce :(

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 23:38:29 MET

Dnia 23 Jan 97 Mariusz Studzinski napisal(a)...

> Czy ktos z posiadaczy drukarki HP660C spotkal sie z nastepujacym
> problemem:
>
> Drukuje sobie dosc dlugi dokument i w pewnym momencie drukarka staje i
> komputer wywala blad: 'Lost communication with the printer' a zaraz

Taki komunikat mnie też się pojawia. Sporadycznie, ale jednak. Często jest to
wynikiem zapchania się dysku - nie ma gdzie utworzyć tymczasowego pliku. W95
wywala wtedy "Nieznany błąd systemu", a zaraz potem sterownik: "Komputer
stracił łączność z drukarką", albo "Nie można ustanowić dwukierunkowej
łączności z drukarką". Czasami takie coś wyskakuje ni stąd ni zowąd. Tu
podejrzewam problemy ze sterownikiem. A co do odgłosów, jakie wydaje DJ, to
nieświadomego użytkownika mogą one przyprawić o palpitacje serca, bo brzmią
tak, jak by się cały mechanizm rozsypał.
A co do uszkodzonego SIMM-a, to ja bym raczej go natychmiast wymienił...

> P.S. Po raz pierwszy przestala drukowac na 13-tej stronie ale to chyba
> nic nie ma do rzeczy :).

Może mieć - brak miejsca... (p. wyżej)

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html