Re: 3 systemy w 1 komputerze

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 22:15:54 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> napisał(a) w artykule
<199701230131.CAA15510_at_malcolm.rmnet.it>...

NT.

> uzywam lilo bez klopotow, ale jednak radze Ci wziac Boot Manager
> z OS/2 - duzo prostszy w obsludze ii skuteczny.
>
> Grego
>
> --
>
> /-----------------------------------------------------------------
> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
> ROMA, Italy http://www.RMnet.it/~grego Grego_at_FreeNet.hut.fi
> Anonymous Mail Service - http://free.rmnet.it/~grego/AnonMail.html

Pozwol ze na to pytanie odpowiem Ci artykulem z PC MAGAZINE PO POLSKU
NUMER SPECJALNY styczen 97. ( sorry za jakosc (skanowany)).

System Commander
 Oto dylemat chcesz używać W ndows NT ale kilka
 programów nie dzilala w nim poprawnie i chcesz mieć
 zainstalowany system Windows 95 Potrzebna Ci jest
 kopia Windows 3.1 i DOS u by móc pomagać innym
uzytkownikom. Chcesz także wypróbować OS/2 i po
 bawić się tymi wszystkimi produktami unoxowymi
z Webu Jak obsłużyć tyle różnych systemów operacyjnych
 bez kupowania piecu u komputerów? Opowiedz brzmi
 SYSTEM COMMANDER
 Menedżer mnogiej inicjalizacji systemu trzecie
 wydanie programu System Commander firmy V
Communications umozliwia zainstalowanie na jednym
komputerze wielu systemów operacyjnych 1lub wielu
konfiguracji danego systemu) oraz latwe ich przelaczanie .
 System Commannder zastępuje główny rekord wprowšdzajacy
komputera jednym ze swoich własnych
Obsluguje niemal każdya odmianę systemu DOS ,Windows
OS/2, Unix NetWare jška możemy zainstalować
w komputerze. Jego atrakcyjnoœć dodatkowo wzrasta
dzięki zwiększonemu bezpieczeństwu i mozliwoœci
modyfikowania pików systemowych przed zainstalowaniem
danego systemu operacyjnego- BZG
V Communications lnc,, www.v-com .com

--
Wojciech Wojciechowski