Re: Warez

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 20:20:14 MET

In pl.comp.pecet Marcin Jedrysiak <jedrys_at_it.com.pl> wrote:

: Prawdziwe sciaganie tzw. warezow odbywa sie glownie przez BBSy, dopiero
: ostatnio ruszylo cos w I-necie, ale w obu wypadkach obowiazuje zasada 1 za
: 1 (1MB odebrany - 1MB wyslany), nie wspominajac o znajomosci odpowiednich

Wydaje Ci sie. Gdyby tak bylo, to po dwoch dniach w w/w miejscach soft
(uff, udalo mi sie nie napisac "warezy" :) wylewalby sie z maszyn przez
wentylatorek od zasilacza... :)

--
	Leszek.