Cyrix/IBM P166+

Autor: Wojciech Komorek (protext_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 18:56:08 MET

Chcialbym sie podzielic opiniami ze wszystkimi, ktorzy uzytkuja procesor
Cyrix/IBM 6x86 P166+.
Mam pytanko. Jaki jest dobry program diagnostyczny pracujacy pod W95, ktory
by nie robil zamieszania w glowie. Mam nadziaje ze podzielicie sie ze mna
problemami jakie Was spotkaly oraz z ich rozwiazaniem.
Ja mialem problem z instalaja W95, poniewaz instalator sygnalizowal ze nie
moze zdekompresowac plikow *.CAB. Prosze o odpowiedz - blaczego?

--
Wojciech Komorek
ProText - uslugi poligraficzne